25 Haziran 2017 Pazar

SİSTEM ÇÖZÜMLERİ : WinX Menüsüne Denetim Masası Ekleme

WinX Menüsüne Denetim Masası Ekleme

WinX Menüsü, Başlat Düğmesine tıkladığınızda açılan menüdür. Microsoft, kullanıcıların Denetim Masası’ndan uzaklaşmasını istiyor ve bu nedenle tüm ayarları yavaş yavaş Ayarlar’a taşıyor. Ancak Kontrol Paneli’ni Ayarlar’la birlikte göstermek veya göstermek isterseniz, o zaman yazının devamını okuyunuz.

Şimdi, Windows 10 Creators Güncelleştirmesinde WinX Menüsünde Denetim Masasını nasıl görüntüleyebileceğinizi görelim.

WinX Menüsünde Denetim Masasını Göster

Yönetici olarak oturum açın ve Denetim masasını açmak için bir masaüstü kısayolu oluşturun . Masaüstünde sağ tıklayın. Yeni / Kısayol Konum alanına aşağıdaki yolu yazın:

%windir%\system32\control.exe

İleri’yi tıklatın ve bu kısayolu Denetim Masası olarak adlandırın .

Şimdi, Windows Dosya Gezgini’ni açın ve Explorer yol çubuğunda aşağıdaki yolu kopyalayıp yapıştırın ve Enter tuşuna basın:

%LocalAppData%\Microsoft\Windows\WinX

Burada üç grup göreceksiniz – Group1, Group2 ve Group3.

Şimdi Denetim Masası bağlantısının görüntülenmesini istediğiniz yere bağlı olarak oluşturulan Denetim Masası kısayolunu masaüstünüzden sürükleyip bırakın. Grup 2 iyi bir fikir olabilir.

Bunu yaptıktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlattığınızda, taşıdığınız Grubun içinde Denetim Masası bağlantısını göreceksiniz.

[status draft]

[nogallery]

[geotag on]

[publicize off|twitter|facebook]

[category teknoloji]

[tags SİSTEM ÇÖZÜMLERİ, WinX, Menü, Denetim Masası]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU