6 Haziran 2017 Salı

TELEFON ÇÖZÜMLERİ : İnternetsiz WhatsApp kullanmak artık mümkün !

 

Popüler mesajlaşma uygulaması WhatsApp internet üzerinden mesajlaşma hizmeti veriyor.

Teknolojioku'da yer alan habere göre WhatsApp'ı artık internetsiz şekilde kullanabilmek mümkün olacak.

İnternetsiz WhatsApp kullanabilmek için bir takım ayarlar yapmak gerekiyor. Ancak internetsiz WhatsApp şimdilik sadece Android cihazlarda çalışıyor.

İNTERNETSİZ WHATSAPP NASIL KULLANILIR?

1. Adım: Android cihazınızdan Ayarlar>Bağlantılar>Mobil Ağlar bölümüne girin.

2. Adım: Mobil Ağlar bölümünden ise Erişim Noktası Adları seçeneğine tıklayın.

3. Adım: Erişim Noktası Adları ekranında sağ üst bölümde yer alan "ekle" seçeneğine tıklayın.

4. Adım: Açılan ekranı aşağıdaki bilgilere göre doldurun.

İsim: WhatsApp

APN: internet

Proxy: 127.0.0.01

Bağlantı noktası: 8080

5. Adım: Bu işlemleri yaptıktan sonra profili kaydedin ve Erişim Noktası Adları bölümünden WhatsApp'ı seçin.

[status draft]

[nogallery]

[geotag on]

[publicize off|twitter|facebook]

[category teknoloji]

[tags TELEFON ÇÖZÜMLERİ, İnternet, WhatsApp]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımızda

Fotoğrafım
BU BLOG ÖZEL BÜRO GRUBU'NA AİTTİR. RESMİ WEB SİTEMİZ : http://www.ozelburoistihbarat.com

ÖZEL BÜRO İSTİHBARAT GRUBU